Friday, March 21, 2008

加油

终于公布了 我的新动向 为期3个月的training
你们说会买来回"车票"给我
还问我 要多少张?=)
没什么要求 只希望你们别放生我
记得记得跟他们要回我 物归原主哦!

会在一个月期限里把手上的工作分配给其他人
有点不舍 怎说我都顾了它两年 有哪一丁点的感情啊
但我会学着放手 我不是贪心的人
明白盛满水的杯子 不可能注入新元素

祝福我 期待又怕伤害的幼小心灵
要坚强 要勇敢 要加油哦!

2 comments:

BigBlackHead said...

Future is unpredictable but at least you know where you are heading now..
3 months... it's long if you think now, maybe... But for sure it will get over very soon... Take the period to learn as much as you can.. working skills, social with "unreasonable" ppl skill too..
All the best, my friend! :)

chocoiste said...

Thank you my dear.
I'll strive hard and grab as much as I can!